1 Aralık 2009 Salı

Zeynep bu sahneyi yorumladı


Zeynep Beşerler sevgilisi Kenan İmirzalıoğlu’nun sevişme sahnesini “Berrak Tüzünataç’ın sevgilisi Nejat İşler ne Kenan İmirzalıoğlu “Ejder Kapanı” filminde Nejat İşler’in sevgilisi Berrak Tüzünataç ile rol gereği yatağa girdi. Filmin ateşli sevişme sahnesi internette tıklanma rekoru kırdı.

Bu sahneyle ilgili İmirzalıoğlu’nun oyuncu sevgilisi Zeynep Beşerler’in yorumu merak konusu oldu. Beşerler bu sahneyi Vatan'a yorumladı: “Böyle bir sahnede oyuncu kesinlikle hiçbir şey düşünmüyor ve hissetmiyor. Normalden daha zordur çekimleri. Çünkü insan ister istemez utanıyor, kafası dağılıyor. Sevişme sahnelerinin üzerine çok yazılıp, çiziliyor ama bir de o sahnelerde oynayana sorun neler yaşıyor. Büyük bir eziyet ve ’Bitse de gitsem’ durumu... Daha önce ’İçim buruluyor’ demiştim ama bu her zaman olmuyor. Sadece insan izlerken içine batıyor, bu da çok doğal. İşimiz bu olduğu sürece böyle sahnelerde yer almak zorundayız. Yarın bir gün de ben bir adamla rol gereği yatağa girebilirim. Ama nedense bana hep ’Kenan’ı kıskanıyor musun’ diye soruyorlar. Berrak gerçekten çok hoş bir kız. Aynı şekilde Cansu Dere’yi de beğenirim. Ancak ben de eli yüzü düzgün güzel bir kızım. Kimse kusura bakmasın da yüzüne bakılmayacak, Hilkat garibesi değilim ki onları kıskanayım. İnsan kendinde olmayanı kıskanır. Hiçbir meslektaşımı kıskanmadım, sadece gıpta ettim. Ayrıca Berrak’ın sevgilisi Nejat İşler ne hissetiyse ben de aynısını hissettim. İkimiz de profesyonel oyuncularız ve bunun iş olduğunun farkındayız.” Zeynep Beşerler’in bu sözleri üzerine gözler Nejat İşler’e çevrildi. hissetiyse aynısını hissettim” diye yorumladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder