3 Aralık 2009 Perşembe

"Artık başka bir Deniz'im"




Cezaevinden tahliye olduktan sonra ilk kez basın toplantısı düzenleyen Deniz Seki, insanların elinden alınan özgürlüğün bir bedeli olması gerektiğini belirtti.

Ünlü sanatçı Deniz Seki, cezaevinden tahliye olduktan sonra ilk kez basın toplantısı düzenledi. Seyrantepe'deki Midas Stüdyoları'nda basının karşısına çıkan Seki, yeni şarkısı "Canım Kalbim"i söyledi. Şarkıyı kalbine yazdığını belirten Seki, "Artık başka bir Deniz'im. Deniz olarak gittim, okyanus olarak geldim. Tuhaf bir yolculuktu benim için. Maneviyatı çok yüksekti. Yolculukta tecrübe ve gözyaşı vardı. Özgürlüğünüzün kıymetini bilin. Kendimi hiç yalnız hissetmedim. Ailem beni hiç yalnız bırakmadı.

Sevenlerim sürekli mektup gönderiyordu. Mektup gönderen bütün sevenlerime kartpostal göndereceğim. Sanatçı dostlarım da zor günlerimde beni yalnız bırakmadı" dedi. Seki, 'şarkıyı Hüsnü Şenlendirici'ye mi yazdınız' sorusu üzerine, "Ben aşka aşık bir kadınım. Vazgeçemeyeceğim bir şey ama ille de hayatınızda aşk olacak diye bir şey yok, Bunu cevaplamak istemiyorum. Gündemimde böyle bir şey yok" diye konuştu.

Bir soru üzerine, Müslüman kişiliği ile sanatçı kişiliğinin birbirinden ayrı olduğunu ifade eden Deniz Seki, cezaevinde bu iki durumu birbirine karıştırmadan yaşadığını söyledi. Seki, "Cezaevinden çıktıktan sonra hayatımı yeniden şekillendiriyorum. Hayranlarımla bayramda Antalya'da, 5 Aralık'ta da Bostancı Kültür Merkezi'nde sevenlerimle birlikte olacağım. Cezaevi bana başka bir yeteneğim olduğunu gösterdi. Şu anda 5 tane yağlıboya tablom var. Albümümü de Şubat ayında sevenlerimle paylaşacağım. Cezaevindeki arkadaşlarıma konser vermek istiyorum. Sosyal projelerde yer almayı hedefliyorum" ifadelerini kullandı.

Uyuşturucu kullananlara mesajının sorulması üzerine, "Bu soruyu duymamış olmak istiyorum" şeklinde konuşan Deniz Seki, sözlerinin sonunda Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi'ne başvuracağını açıkladı. Seki, "Şikayet nedeniyle değil, ülkem tarafından bana verilen bir haktır ve bu hakkımı arayacağım. İnsanların elinden alınan özgürlüğünün bir bedeli olmalıdır" açıklamasında bulundu.

23/11/2009 16:40:22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder