1 Aralık 2009 Salı

Seda Sayan'ın Albüm Satışları 100 Bini Geçti


Aşk’la albümü ile müzik dünyasına hızlı dönüş yapan Seda Sayan, sevenlerinin de görüntüsünün içinde yer aldığı konserinin görüntülerinden bir klip çekti.

Seda’dan sevenlerinin de içinde bulunduğu bir klip çekti Korsan ve mp3′e rağmen ise albümünün 100 bin barajını aşması sanatçıyı olduğu kadar sevenlerini de mutlu etti.
2.5 yıl aradan sonra ‘Aşk’la adını verdiği albümüyle müzik severlerle buluşan Seda Sayan ilk klibini sözü ve müziği Burak Öksüzoğlu’na ait olan ‘Hediye’ şarkısına çekti. Klibini de Bostancı Gösteri Merkezi’nde verdiği sevenlerinin de yer aldığı konser görüntüleri kullanıldı. Uzun süredir üzerinde çalıştıkları ve dillere destan bir konser verdiklerini söyleyen Seda Sayan, “Sevenlerim beni hiç bir zaman hiç bir yerde yalnız bırakmıyor. Onlar olduğu için o konser de çok coşkulu geçti. Bende bu coşkuyu orada olamayan herkesin de görmesini istedim. Bu yüzden böyle bir klip yapmak istedim. Çok da güzel oldu. Sevenlerime benden bir hediye” dedi.
Korsan ve mp3 yüzünden albümler artık milyonlar değil yüz binler satıyor. 100 bin barajını aşınca ise herkes seviniyor. Bu durum karşısında şaşkın olduğunu söyleyen Seda Sayan, “Eskiden 1 milyon satan albüm beğenilmezdi. Şimdi 100 bin satınca mutlu oluyoruz. Çok tuhaf bir duygu. Sevinelim mi üzülelim mi bilmiyorum. Ama tabii hiç albümün satmadığı bir durumda böyle bir satış güzel bir şey” dedi. Şarkılarının gece kulüplerinde sıkça çaldığını duyduğunu ve çok mutlu olduğunu belirten Seda Sayan, “Ben farklı bir albüm yaptım ve kaliteden anlayan insanların bunu görmesi de çok güzel bir şey” diyerek ikinci klip için de çalışmalara başladığını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder