1 Aralık 2009 Salı

Sema Şimşek'in Sevimli Oğlu


Sema Şimşek, Rüzgar�la birlikte değişen hayatını ve gelecek planlarını anlattı.
Yedi yıllık evlilikleri süresince Burak Hakkı'nın bebek için hazır olmasını beklediler. Hazır olduğundaysa Rüzgar dünyaya geldi. �şimdi tam bir aile olduk� diyen Sema Şimşek, Rüzgar'la birlikte değişen hayatını ve gelecek planlarını Parents dergisine anlattı

* 20 ay önce anne oldunuz, hayatınızda neler değişti?

- Her şey değişti diyebilirim. Sabırlı olmayı, şefkatin ne kadar özel olduğunu, öğretme güdüsünün ne kadar zevkli olduğunu öğrendim.

* Anne olmaya hazır mıydınız?

- Her an anne olmaya hazırdım, ben Burak'ın hazır olmasını bekliyordum. Bu yüzden de evliliğimizin yedinci yılında Rüzgar'ı yapmaya karar verdik.

* Burak Bey nasıl bir baba?

- Süper bir baba, son derece ilgili.

RÜZGAR İÇİN DİZİ TEKLİFİNİ REDDETTİ

* Hamile olduğunuzu nasıl öğrendiniz?

- Test yaptırmıştım, sonuçlar çıkınca bana telefonda söylemeleri için laboratuvara rica etmiştim. Sette çekim yaparken aradılar ve �sonuç pozitif� dediler. Gerisini pek hatırlamıyorum, kendimi çimenlerin üstünde buldum.

* Burak Bey'e nasıl söylediniz peki?

- Yüz yüzeyken söylemek isterdim ama akşamı bekleyemedim, hemen telefon açtım. Ve tam hamile olduğumu söylerken, ağlamaya başladım. ılk duyduğu anda çok heyecanlandı ve sevindi tabii. Burak'a, bu sezon şehir dışında çekilecek bir dizi için rol teklif ettiler fakat Burak, Rüzgar'dan ayrı kalmamak için kabul etmedi.

HAMİLELİĞİN İLK DÖRT AYINDA KAN KUSTUM

* Hamileliğiniz biraz sorunlu geçti galiba?

- Hamileliğimin ilk 4,5 ayı kabustu. Sürekli kusuyordum. Artık kusmaktan yemek borum yara olmuştu ve kan kusuyordum.

BURAK DOĞUMDA YANIMDAYDI

* Doğum nasıl geçti?

- Gayet güzel geçti, Burak da doğum sırasında yanımdaydı.

* Rüzgar ismi en başından beri belliydi değil mi?

- Evet, evlenmeden önce bile belliydi bu isim. Rüzgar ismini koymayı ben çok istedim. Oğluma da çok yakışıyor bu isim.

* İleride Rüzgar'ın bir kardeşi olacak mı?

- Herkesin mutlaka bir kardeşi olmalı bence... Ama zamana ihtiyacımız var.

* İkinci çocuğunuzun ismi belli mi peki?

- Evet, kız da olsa erkek de, Deniz olacak.

EMZİRME BAĞIMLISI

* Rüzgar'ı 15 ay emzirdim, ama bana kalsa askere kadar emzirirdim! Doktorumun ısrarı üzerine 15'inci ayda kesebildik. Ben Rüzgar'dan daha çok zorlandım, çünkü meğer ben bir emzirme bağımlısıymışım. Emzirmeyi kestikten sonra günlerce ağladım. Doktor, memeden kesmem için evden üç günlüğüne uzaklaşmamı söyledi, ben de yurtdışındaki bir arkadaşımın yanına gittim. Döndüğümde ise Rüzgar, �Anne meme� diyerek kucağıma koştu. Sonunda memeden kesmek için beyaz peynir sürdüm, çünkü Rüzgar peynir yemiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder