1 Aralık 2009 Salı

Canlı Yayını Terk Ettiler


Cumartesi gecesi, Yeşim Salkım Okan Bayülgen'in 'Disko Kralı'nı, Banu Zorlu da Oray Eğin'in 'Ya Şimdi Ya Hiç' isimli programını canlı yayın devam ederken terk etti!
AĞZINA AYAR ÇEK OKAN!
Ekranlarda bir gecede iki vukuat çıktı! 'Disko Kralı'na katılan Yeşim Salkım, yakın arkadaşı Serdar Ortaç'ı ti'yi almakla suçladığı Okan Bayülgen'le polemiğe girdi. Ünlü şovmen geri adım atmayınca Salkım, "Aleni şekilde programında bulunmayanlarla ilgili konuşuyorsun. Senin de ağzına bir ayar çekmen gerekiyor" diyerek programı terk etti.


SÖZLEŞMESİNE AYKIRIYMIŞ
Aynı gece Oray Eğin'in 'Ya Şimdi Ya Hiç' programında da olay çıktı. Eğin'in programına Yıldo, Ekin ve DJ Bülent'le birlikte katılan Banu Zorlu, ilerleyen dakikalarda stüdyoya Ferhat Güzel gelince, yayını apar topar terk etti. İçeriden bilgi alan Eğin, Zorlu'nun ayrılık nedenini açıkladı: "Sözleşmesi gereği bazı isimlerle aynı programda olmaması gerekiyormuş!"



KIVANÇ, 'ÇAKMA' BRAD PİTT!
Yeşim Salkım, katıldığı radyo programında ilginç benzetmeler yaptı: "Kıvanç Tatlıtuğ bence 'çakma' Brad Pitt... Türkiye'nin Elton John'u ise Fatih Ürek'tir!"

'Bambaşka' isimli albümüyle gündeme gelen şarkıcı Yeşim Salkım önceki gün katıldığı bir radyo programında ilginç açıklamalar yaptı. Sahne şovu konusunda Fatih Ürek'i tek geçtiğini söyleyen Salkım, "Bence Fatih, Türkiye'nin Elton John'udur. Ama çok yemek yiyor. Biraz ağzını tutması lazım" dedi. 'Aşk-ı Memnu' dizisinin 'Behlül'ü Kıvanç Tatlıtuğ'un genç kızların gözdesi olmasına anlam veremediğini de belirten Salkım, şunları söyledi:


AŞK YAŞAMAMIŞLAR
"Ben onda bir star ışığı göremiyorum. Çakma Brad Pitt! Tip olarak da beğenmiyorum, nesini beğeniyorlar anlamıyorum. Benim için erkek Johnny Depp'tir, Orlando Bloom'dur. Kıvanç'ı beğenenler; ilk aşklarıyla evlenen gerçekten aşk yaşamamış kişiler gibi geliyor bana. Yoksa görmüş geçirmiş, belli bir ilişki seviyesi tutturmuş statü sahibi bayanların beğendiklerine inanmıyorum!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder