3 Aralık 2009 Perşembe

SEVGİLİMİN BU HALİNE BAYILIYORUM


ÜNLÜLERİN SEVGİLİLERİ VE HALLERİ

Hemen her çift, birbiriyle uyumu zaman içinde yakalar. Bu uyum özellikle de giyimde kendini gösterir. İlker İnanoğluÖzge Ulusoy, Paşhan Yılmazel-Merve Sevi ve Tuvana Büyükçınar-Selim Demir çiftleri, ilişkilerini InStyle dergisine anlattı; erkekler sevgililerinin giyim zevklerini yorumladı
Özge kıyafeti gibi bıcır bıcır biri
Ünlü oyuncu İlker İnanoğlu'na (44) göre, model ve oyuncu kız arkadaşı Özge Ulusoy'un (27) enerjik ruh hali, giyim tarzına da yansıyor.

Özge
Şuanda ne yapıyor? Şu sıralar görüştüğüm projeler var. Onları değerlendiriyorum. Aynı zamanda da modellik devam ediyor. Giyim tarzı: "Günlük hayatımda genelde o gün ne giymek istiyorsam onu giyiyorum. Eşofman da giyip dışarıya çıktığım oluyor. Ama genelde, süslü bir kızım diyebilirim. Özel bir davet olduğu zaman Hakan Yıldırım ya da Özlem Süer'den giyinmeyi tercih ediyorum. Üzerimdeki elbise ise bana Hakan Yıldırım'ın hediyesi. Hem dönem elbisesi, hem de her zaman giyilebilecek türden olduğu için hoşuma gidiyor. İçinde kendimi çok neşeli hissediyorum." İlişki üzerine... "İlker'le ilişkimiz bir seneyi geçti. 'Arka Sokaklar'ın setinde tanıştık. Önce iyi arkadaş olduk. Sonra da güzel bir ilişkiye dönüştü. Beraber çok güzel vakit geçiriyoruz."

İlker
Şu anda ne yapıyor? "Arka Sokaklar bütün hızıyla devam ediyor. Ayrıca kendi sinema projem ile ilgileniyorum. Şu sıralar hikayesi yazılıyor. Yaz gibi de çekmeyi düşünüyorum." Özge'nin stili hakkında: "Özge'nin giydiği bu elbisenin en hoşuma giden yanı, hareketliliği. Bence tam anlamıyla onun karakterini yansıtıyor. Bıcır bıcır ve hareketli biri olduğu için bu elbise ona çok yakışıyor. Püsküllerin verdiği hareketli hal ile onun enerjisi birleşiyor."

Merve giydiğini yakıştırmayı bilir
Paşhan Yılmazel'i (28), kız arkadaşı Merve Sevi'de (22) en çok etkileyen doğallığı...

Merve
Şu anda ne yapıyor? "Paşhan'la beraber 'Rina' adlı filmde oynadık. İlk sinema filmim. Bu yüzden heyecanım diğerlerinden daha fazla. Giyim tarzı: "Giyim tarzım o günkü psikolojimle bağlantılı. Zevkli bir insanım. Gömlek giymeyi çok seviyorum. Her tarafı açmaktan pek hoşlanmıyorum. Tek bir bölgede dekolte kullanmak bence çok daha dikkat çekici ve etkili. Kısacası kendimi nasıl rahat hissediyorsam o şekilde giyiniyorum." İlişki üzerine... "Paşhan'ı ilk gördüğüm anda çok etkilendim. Yıl 2004'tü. İlişkimiz ilk o yıllarda başladı ve sadece üç ay sürüp bitti."

Paşhan
Şu anda ne yapıyor? "Rina', 18 Aralık'ta vizyona girecek. Kurgusu, yönetmeni, senaryosu ve hikayesiyle unuttuğumuz şeyleri hatırlatan bir film oldu." Merve'nin stili hakkında: "Merve'nin giyim tarzını ve günlük hayattaki giysilerini çok beğeniyorum. Giydiklerini kendine yakıştırmayı ve taşımayı biliyor. Makyaj yapmaması en çok sevdiğim özelliği. Çünkü bu hayatta salaş ve doğal şeyleri her zaman çok sevmişimdir." İlişki üzerine... "Hayat Bilgisi'nin üçüncü sezonunda tanıştık. O dönem kısa bir birlikteliğimiz oldu. Şu an her şey çok güzel gidiyor

Tuvana arada bir fikrimi alır
İşadamı Selim Demir'e göre eşi Tuvana Büyükçınar Demir'in (34) renkli karakteri giydiği kıyafetlere de yansıyor.

Tuvana
Şu anda ne yapıyor? "Tuvanam'ın 10'uncu yılına özel etkinlikler düzenliyoruz. Şu sıralar yedi sanatçıyla imaj ve yeni dönem albüm çalışmalarına hazırlanıyorum." Giyim tarzı: "Renkli, kendime has ve kendimi ifade edebildiğim, o gün hissettiğim şeyi üzerimden okuyabileceğiniz bir giyim tarzım var. Bu dönem siyahla tanıştım. Olgunlaştığım bir dönemdeyim diyebilirim. Ayrıca sürekli sahne kostümleri hazırladığım için günlük hayatımda daha sade kıyafetleri tercih eder oldum." İlişki üzerine... "Selim'i ilk gördüğüm anda aşık oldum. Ben 14 yaşındaydım. Onu ilk Klassis Otel'de buz pateni yaparken görmüştüm ve çok etkilenmiştim."

Selim
Şuanda ne yapıyor? "Tuvanam'ın fuar dönemindeyiz. Aynı zamanda 10'uncu yılımız. Onun üzerine çalışıyoruz." Tuvana'nın stili hakkında: "Tuvana'nın tarzı olduğunu ve farklı giyindiğini düşünüyorum. Giyim stili ruhunun zenginliğini ve bütün renklerini yansıtıyor. Bu en çok hoşuma giden yanı diyebilirim. Arada bir fikrimi alır. Onu her zaman giyim konusunda cesaretlendirmişimdir." İlişki üzerine... "Çok kuvvetli şeyler hissetmişim ki, 18 senedir aynı duygularla devam ediyor ilişkimiz..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder