20 Aralık 2009 Pazar

Hem bacakları kıllı hem etek giyiyorlar


Boğaziçi Üniversitesi'nde 7 Aralık'ta başlayan 'Hülya Avşar Filmleri ve Söyleşi' etkinliği sona erdi. Avşar'ın 'Bir Kadının Anatomisi', 'Berlin in Berli' gibi filmlerinin gösterildiği etkinliğin son gününde öğrenciler sanatçıyla sohbet etti. Avşar, meslek hayatıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu:

'BERLİN in Berlin'deki mastürbasyon sahnesi gerekliydi. Cem Özer'le sevişme sahnesi vardı ama ben bunun yerine mastürbasyon sahnesi olması gerektiğini düşündüm. Dünyada böyle bir sahne yok.

GENÇLİĞİMDE hedefim para kazanmaktı. Harakiri yapmayı göze alarak para için iş yaptım. Eskiden güzelsen ve bacağını açıyorsan oynuyordun. 12 günde bir film çektiğim oluyordu, yani direkt ticari.

MAGAZİNİ seviyorum ama entelektüel olmaktan korkuyorum. Çok sıkıcı. Entelektüel geçinenlerin bazıları bacaklarındaki kılları uzatıp bir de etek giyiyorlar. 'Kültürlüyüm, kafam çalışıyor, bu yüzden ayda bir ağda yaparım' mantığı.

KÜRT olmama rağmen bu tür roller itici geliyor. 4 senaryo var elimde. Kürt açılımıyla ilgili işler. 'Zamanında oynamalıydık' diye düşünüyorum.

SİNEMADA ve sahnede kendime bakmaya doyamıyorum. Güzelim ama elektriğim daha ağır.

Akşam / Emin BABACAN

17/12/2009 14:09:08

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder