30 Aralık 2009 Çarşamba

Bengü... TAKLİDİ İLE BAŞI DERTTE!


Bengü sosyal paylaşım sitesi facebook'da kendisi gibi davranan kişiyi bulmak için harekete geçti ve savcılığa suç duyurusunda bulundu.

'İki Melek' albümü ile bu seneye damgasını vuran Bengü'nün diğer bir Bengü ile başı dertte. Kendisini Bengü gibi gösterip sosyal paylaşım sitesi facebook'da birçok kişiye mesaj atıp, resimler yollayan kişinin kendisi olmadığını söylüyor. Bengü, "Kendini ben gibi gösterip insanlarla diyaloga giriyor.

Ben bunu anlamıyorum. Bu hiç hoş değil. Keşke bunu yapmasa. Çünkü bazen çok hoş olmayan şeyler yazıyor. Benim asla kullanmayacağım cümleler kuruyor, hiç diyalogum olmayan insanlara notlar yolluyor. Ben de bunun için harekete geçtim ve savcılığa suç duyurusunda bulundum" diyor.

Bu tarz sosyal paylaşım sitelerinin hiçbirinde üyeliği bulunmadığını söyleyen Bengü, bu olayın sonuna kadar takipçisi olacağını ve taklidini yapan kişiyi yakalayacağını söylüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder